תיאור התפקיד:
ליווי מנהלים, בקרת רישום חשבונאי במערכת הפיננסית, הפקה והכנת דוחות ומצגות, בניית תקציב, איתור מקורות התייעלות.
משימות מרכזיות, תחומי אחריות וסמכויות:
- הובלת ובניית תקציבים מורכבים, הפקת דוחות ביצוע חודשיים/רבעוניים.
- אחריות על בניית תקציבים לענפים עסקיים ולתאגיד העסקים בשיתוף מנהל העסקים ומנהלי ענפים וסגירת התקציב הכולל של הקיבוץ.
- בקרה על רישומים פיננסיים ותמחירים, בדיקה, התאמות ובקשה לעדכונים במידת הצורך.
- הפקת דוחות תמחירים חודשיים/רבעוניים מצטברים, ניתוח פערים, תיקונם- הצגה של דוחות הביצוע באופן תקופתי למנהל העסקים, למנכ"לים מנהלי ענפים ומגזרים.
- ניתוח פערים והסברתם בדירקטוריונים.
- ניתוחי כדאיות פרויקטים חדשים, סימולציות במימון ועוד.
- הפקת דוחות תזרים מזומנים.
- בקרות שונות על רישומים תמחירים ופיננסיים: דוחות תשלומים במסב (כל הסוגים), תשלומי פנסיות, ביטוחי בריאות ועוד.
- הפקת דוחות חיוב ממערכת התמנון.
- כתיבת תוכניות בקריסטל (ONE) ובפורמטים נוספים ככל שידרשו.
- בניית מצגות ב- POWER POINT.
- פרויקטים מורכבים – אד הוק, לפי הצורך.
דרישות התפקיד:
- ידע מעמיק וניסיון עשיר בהנהלת חשבונות.
- ידע וניסיון בבדיקות כדאיות מורכבות.
- שליטה מלאה בתכנות POWER POINT, ECXEL , כולל פונקציות מתקדמות.
- ידע ויכולת בכתיבת תכנות מיחשוב, כולל ידע ושליטה ב SQL , Access.
- ידע וניסיון משמעותי בתכנות BI יתרון גם ל- AI.
- ידע וניסיון משמעותי בתכנת קונטיקי או תכנת BI חשבונאית אחרת.
- ידע וניסיון משמעותי בבניית תזרים מזומנים ובקרתו.
- יכולת התמודדות עם משימות רבות בו זמנית.
- תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מערכות מידע - חובה.
- תואר שני - בתחום הפיננסי/ עסקי - יתרון.
תכונות נדרשות:
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- נכונות ויכולת לעבודה אינטנסיבית, תחת לחץ תוך מתן תפוקות גבוהות.
- ראייה והבנה מערכתית.
- יוזמה ויכולת הובלה של תהליכים מרובי ממשקים ומקביליים.
כפיפות: חשבת.
היקף משרה: משרה מלאה.
לקבלת פרטים ושליחת קורות חיים יש לשלוח ליוסי אבן-שוע מנהל מש"א עד לתאריך 04/05/2025
למייל: hr@shefayim.co.il