דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"מלאו אסמינו בר"

התנועה הקיבוצית קוראת לצלמות ולצלמים מהקיבוצים להציע צילומים פרי מצלמתם.ן הממחישים את תרומתם של הקיבוצים, אשר יוצגו בתערוכה במסגרת הקונגרס הקואופרטיבי העולמי בניו-דלהי שישיק את שנת הקואופרטיבים הבינלאומית של האו"ם
איסוף ביצים בלול של קיבוץ געש בשנת 1962. יוצג בתערוכה? צילום: משה פרידן, לע"מ
איסוף ביצים בלול של קיבוץ געש בשנת 1962. יוצג בתערוכה? צילום: משה פרידן, לע"מ

שנת הקואופרטיבים הבינלאומית של האו"ם 2025 תושק רשמית ב-25 בנובמבר 2024, במסגרת הקונגרס הקואופרטיבי העולמי בניו-דלהי, שכותרתו -"קואופרטיבים בונים שגשוג לכולם" (Cooperatives Build Prosperity for all). במהלך ימי הקונגרס (25-29.11) תוצג תערוכת צילומים מרחבי העולם. צלמות וצלמים, מוזמנות ומוזמנים להציג בתערוכה צילומים הממחישים את תרומתם של הקיבוצים לשגשוג / רווחה / שפע / עושר החברתי והכלכלי של קהילותיהם.

נקודות חשובות לפני שליחת הצילומים:

1. התצלומים צריכים להיות באיכות גבוהה מאוד, היסטוריים ועכשוויים - המתארים ומציגים חברי קיבוצים, מתקני ייצור / שירות של קיבוצים.
2. המועד האחרון להגשה: 15 באוקטובר 2024.
3. יש לצרף לכל תצלום מידע נלווה:

(א) קרדיט.
(ב) תיאור: מי בתמונה, אזור, שם הקיבוץ וכו', ותאריך הצילום.
(ג) מקסימום 50 מילים לכל תצלום: מדוע לדעתך המצולם מעביר את המסר של "שגשוג לכולם"?

את הצילומים והמידע יש לשלוח עד ליום 16.10.2024 לעו"ד מרב ניב, ראש היחידה לקידום הקואופרציה בתנועה הקיבוצית, בדוא"ל merav@tkz.co.il, ולציין בכותרת "תערוכת צילומים". 

צלם.ת המגיש את עבודתו מתחייב שהיא צולמה על ידו והוא בעל זכויות היוצרים הבלעדי עליה. זכויות היוצרים ישארו במלואן בידי הצלם.ת, ול-ICA  תנתן הרשות להשתמש בצילום למטרות התערוכה בלבד.

הוספת תגובה חדשה