דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מטה התנועה בשטח - מפגש מרוכז עם קיבוצי עמק חפר

לפני ראש השנה התקיים מפגש ראשון מסוגו בין מטה התנועה הקיבוצית להנהגות וממלאי תפקידים בקיבוצים במועצה האזורית עמק חפר, בניצוחו של רכז אזור גרנות בתנועה רועי מרגלית. ראשת המועצה גלית שאול בירכה את הנוכחים בשנה טובה
מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה מסביר על מטה התנועה להנהגות קיבוצי עמק חפר
מזכ"ל התנועה הקיבוצית ליאור שמחה מסביר על מטה התנועה להנהגות קיבוצי עמק חפר

במפגש, שהתקיים במועדון של משמר השרון השתתפו כ-60 ממלאי וממלאות תפקידים בקיבוצי עמק חפר, ובהם מנהלי ומנהלות קהילה, מרכזי ומרכזות משק/יו"רים כלכליים מנהלי ומנהלות חינוך ועוד. מרוב מוחלט של הקיבוצים הגיע יותר מנציג אחד. על קיבוצי עמק חפר נמנים: מעברות, משמר השרון, העוגן, גבעת חיים איחוד, גבעת חיים מאוחד, עין החורש, המעפיל ובחן. הייתה זו פעם ראשונה של מפגש מסוג זה שבו הנהלת התנועה פוגשת במרוכז את הנהגות כלל הקיבוצים של מועצה אזורית, והניסיון הוכתר כמוצלח. 

בחלקו הראשון של המפגש הציגו מזכ"ל התנועה ליאור שמחה, המשנה למזכ"ל נגה בוטנסקי, מנכ"לית התנועה הגר ראובני, ראשי אגפים ומנהלי מחלקות שונות את חזונה, מטרותיה ופעילותה של התנועה בתחומים השונים, בשגרה ובחירום, כיצד יכולים הקיבוצים להסתייע בה ומה היא עושה עבורם. לאחר מכן הקיבוצים הציגו את עצמם בקצרה ואת הנציגים מכל מקיבוץ. בתום החלק האחרון התחלקו נציגי התנועה יחד עם נציגי הקיבוצים לשלושה מעגלים - חינוך, חברה וקהילה וקרקעות וכלכלה - ודנו במשותף בנושאים השונים והבוערים. בתום השיחות במעגלים הוצגו התובנות שעלו בפורום הכללי.

בסופו של המפגש התקיימה הרמת כוסית בה לקחו חלק גם ראשת המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול, וסגנה שמייצג את הקיבוצים - נטע אראלי בן אור (העוגן). מזכ"ל התנועה ליאור שמחה בירך את כולם בשנה טובה והזכיר שהמשימה העיקרית שלנו כיום היא עזרה בשיקום קיבוצי הנגב המערבי והצפון וכי כל אחד צריך לחשוב כיצד הוא יכול לסייע. גלית שאול בירכה גם היא ואמרה כי צריך להמשיך את שיתוף הפעולה הטוב בין הקיבוצים, המועצה והתנועה.

הוספת תגובה חדשה