הגדרת תפקיד: מרכז משק
תיאור תפקיד:
- אחריות כוללת על תחומי הפעילות העסקיים הקיימים (כספים, תמרים, רפת, תיירות, אחזקה, סולארי, ספקי תשתיות חשמל ומים, רישוי עסקים, פיתוח עסקי).
- אחריות כוללת על הכנה מעקב וביצוע של תכנית המשק השנתית.
- נציג הקיבוץ בתאגידים בהם שותף הקיבוץ (ערדום, אגודת המים, רוח דרומית, דירקטוריון חל"ץ וכו').
- פיתוח פיקוח ובקרה על ענפי המגזר העסקי.
- הובלת מדיניות ואסטרטגיה לפיתוח הענפים והיזמויות. אחריות על מנהל היזמויות.
- קידום נושאי תכנון ומקרקעין (תב"ע, השכרות וכו').
- מנהל את הנהלה כלכלית ומכין את ישיבותיה.
- חבר בוועד ההנהלה.
- ייצוג הקיבוץ מול הרשויות – מועצה האזורית, ארגון אזורי וגורמי שלטון.
- ניהול ואישור התקשרויות וחוזים עם גורמי חוץ בנושאים עסקיים.
- כתובת ומענה לפי הצורך לעובדים, ספקים ולקוחות.
- ליווי ופיתוח הון אנושי במגזר העסקי.
- יישום מדיניות וועד ההנהלה.
- הגדרת מגמות התפתחות וכיוונים יצרנים רצויים.
דרישות וכישורים נדרשים:
- ידע כלכלי ועסקי נרחב.
- חשיבה עסקית ויצירתית, יכולת יוזמה ופיתוח.
- מעורבות בפעילות העסקית של הענפים העסקיים.
- יכולת ניהולית וארגונית
- יכולת הובלה והטמעת מהלכים.
- יכולת ניהול ובקרה על תקציבים.
- תקשורת בין אישית.
- יכולת התמודדות עם קונפליקטים וקבלת החלטות.
- ניסיון בניהול עסקי – יתרון.
כפיפות: יו"ר, ועד ההנהלה ואסיפה.
היקף משרה: 100%.
***את המועמדות יש להגיד עד לתאריך ה 14.06.2023 למייל: Eli-hr@elifaz.co.il או לוואטסאפ במס': 052-6476754***