דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דרוש/ה מנהל/ת קהילה ומזכיר/ה לקיבוץ אפיק

מכרז פנימי/חיצוני 

מנהל/ת קהילה ומזכיר/ה קיבוץ אפיק

 

מהות התפקיד:

ניהול מיטבי של הקהילה ואחריות על תקינות פעילויותיה, מתוך הכרות עמוקה ונוכחות בקהילה ואירועיה.
מנהל הקהילה יפעל לקידום ופיתוח הקיבוץ בהתאם למדיניות ההנהלות ואספות הקהילה והקיבוץ ושמירה על אורחות חיים תקינים ונאותים לרווחת התושבים.

 

תחומי אחריות:

  • פעילות המערכת הקהילתית - מערכת החינוך, התרבות, רווחה ופנאי.
  • ביצוע, יישום והטמעת ההחלטות והמדיניות כפי שבאים לידי ביטוי בהחלטות הנהלות ואסיפות.
  • הובלת תהליכים בנושאי אורחות החיים.
  • נושאי רווחה ופרט כולל מערך התקציבים האישיים בקיבוץ.
  • ניהול מערך ענפי השירות והוועדות השונות בקהילה ובקיבוץ.
  • ניהול תקציב אגודה קהילתי ותקציב קהילה קיבוצית.
  • ניהול מערך הערבות ההדדית באגש"ח - קרן עזרה הדדית, רשת ביטחון, בריאות, סיעוד,מפנסיה, בעלי צרכים מיוחדים וקרן מילואים.
  • ניהול תחום הקליטה וצמיחה דמוגרפית - פיתוח, שיווק, חוזים, פנסיה, איתנות כלכלית, ועדת קבלה, ועדת קליטה ושילוב הקהילה בתהליך הקליטה.
  • אחריות על ענף השכרת הדירות.
  • השתתפות בפורומים אזוריים שונים - מועצה, חכ"ל, תק"צ, אשכול גליל.
  • גיוס כספים לרבות קולות קוראים ומענקים.
  • הובלת סדר יום בהנהלות האגש"ח והקהילה.
  • טיפול וליווי אירועים משפטיים של הקהילה והקיבוץ.

 

דרישות התפקיד וכישורים נדרשים:

  • כישורי ניהול והובלת תהליכי ייזום ופיתוח הקהילה והקיבוץ.
  • יכולת הובלה אסטרטגית לצד הניהול השוטף.
  • יושר אישי, אחריות ואמינות.
  • הבנה והיכרות של המערכת הקיבוצית, ערכיה ותפיסותיה.
  • ראיה מערכתית רחבה.
  • יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים וניהול קונפליקטים.
  • תקשורת בין אישית טובה מאוד.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה טובה בצוות ופיתוח צוות ובעלי תפקידים.
  • הבנה וידע בניהול תקציב ובקריאת דוחות ניהוליים.
  • הכרות עם חוקי המדינה הרלוונטיים להתנהלות קיבוץ.
  • ניסיון בניהול בקיבוץ מתחדש - יתרון

 

כפיפות: הנהלת קהילה ומועצת מנהלים.

היקף משרה: לפחות 80% משרה, שעות עבודה גמישות.

תחילת עבודה: מיידית

לפרטים נוספים והגשת מועמדת יש לשלוח קו"ח למייל il.co.afic@mazkirutafik