דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דרוש/ה מנהל/ת אגודה לאגודת מתיישבי כפר מנחם

דרוש/ה מנהל/ת אגודה לאגודת מתיישבי כפר מנחם

מנהל האגודה הינו תפקיד מרכזי ומשמעותי המשפיע על כלל היבטי החיים ביישוב .
מנהל האגודה אחראי על ניהול אגודה קהילתית, ניהול תפעולי מוניציפאלי, אחריות על תקציבי ם, חוזים ועובדים. באחריותו לקדם את צרכיי הקהילה ביעילות, לעודד ולטפל ביוזמות לשיפור איכות חיי הקהילה.

70% משרה
תחילת עבודה מיידית
כפיפות: יו"ר האגוד ה

הגדרות התפקיד

  1. הובלה ויישום של תהליכים בתחומים חברתיים קהילתיים כפי שיוגדרו ע"י ועד האגודה
  2. בניה ויישום של תכנית עבודה שנתית יחד עם ועד האגודה ובאספה כללית
  3. הבנת, ניהול ובקרה של תוכניות עבודה שנתיות של הוועדות וממלאי התפקידים השונים
  4. הכנה, ניהול ובקרה של תקציבי האגודה - הכנת והגשת תקציבים, גבית חובות.
  5. ניהול צוות של 35-40 איש - ליווי מנהלים ורכזי וועדות בשוטף
  6. מנהל על של מערכת החינוך (גיל הרך וחינוך בלתי פורמלי)
  7. ליווי פרויקטים מטעם האגודה
  8. אחריות על הכנת החומר לישיבות ועד אגודה, רישום פרוטוקולים ופרסומם לציבור. 
  9. כתובת לפניות אישיות של תושבים ולפתרון נושאים בין הפרטים בקהילה בשיתוף עם גורמי חוץ במידת הצורך
  10. טיפול בנושאים מול המועצה האזורית "יואב ", קשר ותיאום עם הוועד המקומי .
  11. שתוף פעולה בממשקים השונים של האגודה יחד עם מנהלי קהילה בקיבוץ .

 

כישורים נדרשים/דרישות סף

  1. יכולת מוכחת וניסיון ניהולי בקהילה קיבוצית מעורבת
  2. ניסיון בניהול עובדים
  3. ניסיון בניהול תקציב של מיליוני שקלים בשנה
  4. ראיה מערכתית, כושר קבלת החלטות, כושר ארגון, יכולת הנחייה והובלת צוותים.
  5. תקשורת טובה, סבלנות ואורך רוח
  6. כישורים וניסיון עסקי כלכלי בתחום מסחרי מוניציפאלי
  7. יושרה ואמינות
  8. יידע באקסל ותוכנות אופיס

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחת
המעוניינים להציג מועמדותן/ם יפנו למשרד האגודה‘ עד לתאריך 10.11.24
במייל בלוויית קורות חיים aguda.km@gmail.com