דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קול קורא לתפקיד מנהל עסקים קיבוץ אפק

קול קורא לתפקיד מנהל עסקים קיבוץ אפק

המסמך מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד

1.       כללי:

א.   מנהל עסקים הינו בעל תפקיד בכיר בקיבוץ, הנבחר להוביל וליישם את מדיניות הקיבוץ בתחומי העסקים והכספים, ובעל אחריות מרכזית והשפעה על התנהלות הקיבוץ כארגון כלכלי וחברתי.

ב.    מטרת המסמך הינה לפרט את הדרישות והגדרות התפקיד והמשימות של מנהל העסקים, אשר יוביל ויקדם את הישגי קיבוץ אפק בשיתוף מנהלת הקהילה, ובעלי תפקידים וגופים נוספים.

 

2.       הגדרות תפקיד:

א.

 א. משך כהונה:

3 שנים.

ו.

חברות בגופים נוספים:

הנהלה כלכלית, קהילה, דירקטוריון מפעלים ועוד.

ב.

ב.  כפיפות:

יו"ר, אספת חברים.

ז.

היקף פעילות:

3 ימים בשבוע.

ג.

ג.גוף מאתר וממליץ:

צוות איתור.

ח.

תשלום:

כן.

ד.

ה.

ד. גוף בוחר:

ה.גוף מסייע ומבקר:

אספת חברים וקלפי.

הנהלה כלכלית.

ט.

ממשקים עיקריים:

מנהל קהילה, מנהלי ענפים ועסקים.

 

 

 

3.       מרכיבי התפקיד:

א.   מהות התפקיד:

הובלה, ניהול וקידום כלל הפעילות העסקית וכלכלית בקיבוץ אפק תוך יישום מדיניות והחלטות ההנהלות והאספה, ותכנון ופיתוח ארוך טווח לשיפור החוסן הכלכלי של הקיבוץ.

ב.    משימות עיקריות:

1)       ניהול, חניכה ובקרה כוללת על מערך הענפים, פעילויות, יזמויות ועסקי הקיבוץ.

2)       אחריות להתנהלות חוקית, איכותית ובשקיפות של עסקי הקיבוץ בהתאם לחוקי המדינה, ולנהלים והחלטות של הגופים הרשמיים בקיבוץ.

3)       תכנון, ניהול ובקרה של תוכנית עבודה שנתית לעסקי הקיבוץ ותוכנית השקעות, ומעורבות בתוכנית ובתקציב הקהילה.

4)       תכנון וניהול כספים ותזרים מזומנים במגזר העסקי, וטיפול ביישום המחויבות והזיקה הכלכלית בין המפעלים והתאגידים לבין הקיבוץ.

5)       בקרה ופיקוח על שירותי הנהלת חשבונות, ומערכות מידע ותמחיר לעסקים ולקהילה.

6)       ריכוז הטיפול בשימור ופיתוח קרקעות ועסקי הנדל"ן של הקיבוץ.

7)       טיפוח וקידום תעסוקה יעילה של חברי הקיבוץ בענפים ובעסקי הקיבוץ.

8)       ייצוג הקיבוץ ועבודה מול גופים וגורמי חוץ רלוונטיים לעסקים ולכלכלת הקיבוץ.

 

4.       כישורים ודרישות:

א.   ניסיון: ניהול מוצלח של מערכות עסקיות וכלכליות בכלל, ובקיבוצים בפרט; ידע בחקלאות ובתעשייה-יתרון; בעל חזון וראייה רחבה עם כושר ארגון ועשייה.

ב.    השכלה: השכלה אקדמית רלוונטית בתחום העסקי-יתרון.

ג.     אופי: עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים; מנהיגות ואסרטיביות.

ד.    יכולות: בקיאות בדו"חות כספיים; בניית תקציבים; ניסיון בניהול מערכות פיננסיות; עבודה עם בנקים וגורמי מימון והשקעות; הכרות עם תחומי מקרקעין ונדל"ן.

ה.   זמינות ומחויבות.

 

 

5.       המבקש להציע את מועמדותו יגיש בקשה בכתב או בדוא"ל למנהלת משאבי אנוש בכתובת -   fridman.ortal@gmail.com  עד לתאריך 27.04.2020