דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הירשמו לשנה של עשייה ותרומה - לחברה הישראלית ולכם

ביום ראשון השבוע (8.9) נפתחה הרשמה לשנת השירות של התנועה הקיבוצית לשנת תשפ"ה 2024-25. מעל 120 מסגרות התנדבות ברחבי הארץ, מרמת הגולן בצפון ועד אילת בדרום, עשייה משמעותית, תרומה לחברה וגם פיתוח של מגוון תכונות אישיות לקראת השירות הצבאי והמשך החיים. ההרשמה תיסגר ב-13.10.24
שינשנים רועים את הצאן בכפר הנוער מנוף. הצטרפו גם אתם לשנה של עשייה ותרומה לחברה הישראלית
שינשנים רועים את הצאן בכפר הנוער מנוף. הצטרפו גם אתם לשנה של עשייה ותרומה לחברה הישראלית

כמו בכל שנה, חודש ספטמבר מבשר על תחילת שנת הלימודים (כשאין שביתה), אבל גם על פתיחת ההרשמה לשנת השירות של התנועה הקיבוצית. המיון לשנת השירות של התנועה הקיבוצית כולל מספר שלבים ופועל על פי עיקרון הבחירה ההדדית. בהתאם לכך, המועמדים בוחרים לאילו מסגרות ברצונם להתמיין (בהתאם לאשכול אליו שובצו אחרי יום ההיכרות) וצוות המסגרת בוחר מי מבין המועמדים שהגיעו למיון יתקבל לקומונה. 

הביקוש לשנת השירות של התנועה הקיבוצית גבוה בהרבה ממספר המועמדים שנוכל לקבל (כמות המקומות נקבעת ע"י משרד הביטחון, אשר מקצה לנו כמות מוגדרת של תקני דחיות גיוס). כתוצאה מכך, לא נוכל לקבל את כל המועמדים שיעברו את התהליך. חשוב לקחת בחשבון שהתהליך עשוי להסתיים באכזבה עבור חלק מהמועמדים, גם אם הם מתאימים ובעלי מוטיבציה גבוהה. אנו מבטיחים שהמיונים ייעשו בצורה מכבדת ומקצועית, ושכל המועמדים יקבלו יחס הוגן ותשובות ראויות.

הורים ומדריכים - תקופת המיונים עשויה להיות תקופה מורכבת וקשה עבור חלק מהנערים. חשוב שלכל מועמד תהיה כתובת מכוונת ותומכת, שעוזרת לעבור את התהליך – בין אם הוא מסתיים בקבלה לאחת הקומונות ובין אם לא – באופן בריא ובפרופורציות נכונות. כדאי להתייחס לתהליך המיון גם כתהליך מלמד להמשך החיים. התנועה הקיבוצית היא אחד מתוך כ-30 גופים המפעילים מסלולי שנת שירות, וכדאי להכיר את מגוון האפשרויות, כולל מכינות קדם-צבאיות (שנתיות וחצי-שנתיות) ולשקול הרשמה לגופים נוספים במקביל.

לחצו כאן להסבר מפורט ועדכני על תהליך ההרשמה והמיונים לשנת השירות של התנועה הקיבוצית ולחצו כאן לסרטון הסבר על ההרשמה

לפרטים נוספים והרשמהhttps://sherut-kibbutz.com

לצפייה בסרטון "סליחה על השאלה" על שנת שירות ומכינות קד"צ: לחצו פה

הוספת תגובה חדשה