דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עדיין לא נרשמתם לכנס ההנהגות? למה אתם מחכים??

בנינו לכם/ן תוכנית מעניינת ומגוונת: לוסי אהריש, פרופ' רן אברמיצקי, אמי פלמור, מנכ"ל תנובה אייל מליס ומו"ל גלובס אלונה בר און יבואו להרצות לכם. בפן הפוליטי יבואו לדבר איתכם בני גנץ, עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס, ניצן הורביץ ואיילת שקד. מושבים מעניינים, הופעות של ציפורלה ועילי בוטנר וילדי החוץ ועוד ועוד. תנאי המלון שופרו והחדרים ברובם משופצים. מהרו להירשם - מספר המקומות מוגבל!
תכנית כנס ההנהגות
  • לוסי אהריש, עיתונאית ואשת תקשורת, תספר בהרצאתה כיצד היא מתמודדת עם הכבוד אשר חלקה לה מדינת ישראל כמדליקת משואה ביום העצמאות של שנת 2015? מדוע עמיר בניון הביא אותה לדמעות? ואיך חיים בצל הפיגוע שעברה בילדותה ביחד עם משפחתה. הרצאה שהיא מסע מלא קונפליקטים ומעורר השראה.
     
  • אלונה בר און, מו"ל ויו"ר העיתון הכלכלי 'גלובס', המו"לית היחידה של עיתון יומי בישראל, תדבר על חשיבותה של תקשורת אחראית. בר און, בתו של מי שהיה מו"ל העיתון ואחד מבעליו, רכשה את הבעלות על העיתון לאחר קריסת עסקיו של הטייקון ובעל השליטה הקודם בעיתון, אליעזר פישמן.  זאת היתה החלטה שנבעה מתחושת שליחות, סגירת מעגל, מילוי צוואה בלתי כתובה.
     
  • פרופ' רן אברמיצקי מאוניברסיטת סטנפורד שבקליפורניה, מומחה בעל שם עולמי בכלכלה, ידבר על ספרו 'המיסתורין של הקיבוץ', שיצא לאור לפני חצי שנה ומסכם עשרים שנות מחקר על הקיבוץ. 
     
  • אמי פלמור, לשעבר מנכ"לית מוערכת של משרד המשפטים ובעלת 23 שנות עבודה במשרד, תשוחח על אמון הציבור במשרדי הממשלה וכיצד ניתן לשפר אותו.
     
  • מושבים מעניינים שנוגעים בסוגיות רלוונטיות לחיי היומיום בקיבוצים.

וגם: מייסם ג'לג'ולי, פעילה חברתית, פמיניסטית ופוליטית ויו"ר נעמ"ת במרחב המשולש הדרומי, יהודה משי זהב, עסקן חרדי, יו"ר ארגון זק"א, מקימו ועומד בראשו של ארגון "אשת לפידות" ודני אדינו אבבה, יוצא אתיופיה הראשון בגלי צה"ל ששימש במשך שנים ככתב "ידיעות אחרונות", ועד לאחרונה שליח הבונים דרור והסוכנות היהודית בדרום אפריקה, ידברו ישראלית עם נורית קנטי עיתונאית, פובליציסטית, מגישה ועורכת עורכת בגל"צ.

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, כתבת הכנסת של חדשות 12, דפנה ליאל, תראיין את ח"כ איילת שקד מימינה, ראשי העבודה-גשר-מרצ חברי הכנסת עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורביץ, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג ויו"ר קק"ל דני עטר, ועוד אישי ציבור נוספים.

כדי שגם בערבים לא ישעמם - יופיעו ההרכב המוזיקלי המצליח עילי בוטנר וילדי החוץ ואנסבל ציפורלה הקורעים מצחוק יופיעו עם "עקיצה טבעית" - מופע הראשון והמצליח, המציג זו העונה ה-12 ברציפות.

קדימה להירשם! לחצו כאן להרשמה

הוספת תגובה חדשה