דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בית חם (וטעים) לחיילים הבודדים

כ-200 חיילים בודדים מקיבוצי הצפון השתתפו ביום שישי, 25.10, באירוע פירגון והכרת תודה שהתקיים עבורם ביום שישי בקיבוץ גבע. את האירוע ארגנו יעל אייזנר הממונה בתנועה על ליווי החיילים הבודדים, צוות המתנדבים מהקיבוצים למען החיילים הבודדים, בהובלת רון פרומרמן המתנדב הבלתי נלאה מכפר תבור, וצעירי גבע
בית חם (וטעים) לחיילים הבודדים

באירוע השתתפו גם מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, וראש אגף צעירים ומעורבות בחברה, עפרי רביב. החיילים נהנו מארוחה מפנקת ותשורות שקיבלו.

מדובר במסורת בת מספר שנים בה קיבוץ גבע וצעירי הקיבוץ (חלקם חיילים בעצמם שרק הגיעו לסופ"ש, פשטו את המדים ובאו לעזור) שותפים להפקת האירוע ולוקחים על עצמם את האירוח והארגון שלו. השנה לא התקיים האירוע בבריכת השחייה של גבע, אלא בחיק הטבע מול גבעת המורה והנוף המדהים של העמק שנשקף מהחורשה.

משתתפי האירוע
החיילים ביחד עם ניר מאיר, יעל אייזנר ורון פרומרמן

האירוע כולו התבסס על תרומות, ואוטובוסים הביאו את החיילים מהקיבוצים חניתה, רגבה , כפר מסריק, עין המפרץ, רמת יוחנן, לביא, כנרת, אפיקים, בית זרע, מעוז חיים, גזית וכמובן החיילים הבודדים מגרעין צבר המתגוררים בגבע.

במהלך האירוע בירך את החיילים מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, והודה להם בהתרגשות על שעלו לישראל כדי להתגייס לצה"ל.
יעל אייזנר, "האמא של החיילים הבודדים" בתנועה, הוסיפה כי התנועה הקיבוצית גאה ושמחה לשמש בית חם לחיילים במהלך השירות הצבאי ואף לאחריו, והודתה לכל השותפים המתנדבים הרבים שעמלו כבר מספר ימים בהפקת האירוע המרגש והיפה.

בסיום המסיבה קיבלו כל המשתתפים תשורה קטנה שכללה ביגוד חם לחורף ודברי מתיקה ארוזים בשקית עליה מצויר דגל ישראל. שקית זו, שהפכה מאז ימי צביקה לוי ז"ל למזוהה יותר מכל עם תשורות לחיילים הבודדים בקיבוצים, מרגשת במיוחד את העולים החדשים שזה מקרוב עלו ובאו, ובדרך זו, כמו גם בדברים שנשאו בפני החיילים, הובאה רוחו של צביקה ז"ל, גם לאירוע זה.

בהזדמנות זו נודה לכל 74 הקיבוצים שמקבלים לביתם הקיבוצי חיילים בודדים, לכל העושים במלאכת הקודש של ליווי ואירוח החיילים הבודדים בקיבוצים, לצעירי קיבוץ גבע ולמתנדבים הרבים שלקחו חלק בהפקת האירוע.

אנו מרחיבים את מעגל העשייה גם בגרעיני צבר וגם בקליטת חיילים ללא גרעין, וכל קיבוץ המעוניין להשתלב בעשייה נפלאה זו מוזמן ליצור קשר.

הוספת תגובה חדשה