דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראשי המועצות בעוטף למנכ"ל רמ"י: "השינוי בחלופת האגודה גורם לחוסר יציבות ובשל כך לקשיים בקליטת תושבים חדשים!"

השינויים שהוכנסו בחלופת האגודה, בישיבתה האחרונה של מועצת מקרקעי ישראל, גררו חילופי מכתבים חריפים בין ראשי המועצות האזוריות ב"עוטף עזה", לבין מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל.
עוטף עזה
עוטף עזה. לקיבוצים בתמונה אין בהכרח קשר לנאמר

 

"אנחנו מבקשים לציין שוב, כי משמעות השינוי המוצע היא פגיעה בעצמאות התכנון והמימוש של פוטנציאל הקליטה העתידי לקבוצים על גבול עזה", כך כתבו היום (ראשון) ראשי המועצות בעוטף עזה - ראש המועצה האזורית שער הנגב אלון שוסטר, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית מרחבים תמיר אעידן וראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני למנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, עדיאל שמרון.

 

עוטף עזה
המכתב שנשלח ע"י ראשי המועצות לעדיאל שמרון, מנכ"ל רמ"י

 

ראשי המועצות הדגישו: "בזמנים של מתח בטחוני מתגבר וחוסר וודאות באשר לאתגרי העתיד, יש חשיבות עליונה להגברת היציבות והשליטה שלנו ושל הישובים על חיינו ועל פיתוח הישובים שלנו בקו העימות החם. עוד נדגיש כי לצד הציפייה שלנו שהחלטה 1488 לא תשתנה בכל הארץ, הדבר חיוני במיוחד בקווי העימות בכלל ובעוטף עזה, בפרט".

והוסיפו: "ועוד נדגיש את ציפייתנו שישובים שכבר פנו אליכם, כמפורט בהחלטה 1488 , יוחרגו מיידית מהליך הבדיקה עליו החלטתם. כך ראוי שיהיה בכל הארץ, ובעוטף עזה קל וחומר. כאמור, אנחנו מוקירים את המחויבות של מרחב הדרום ברמ"י לקידום הצמיחה הקהילתית והכלכלית ביישובינו. ברצוננו לחזור ולהדגיש את הסיוע המתמשך, המקצועי והידידותי שניתן לנו על ידי ערן ראובני וצוותו ומבקשים שגם המטה יסייע לנו בכל הכלים שעומדים לרשותו".

תגובות

חלופת האגודה - הבכי בעקבות השגיאות
עוזי בן צבי
באמת הזעקות הללו, מגוחכות, בעוטף הערך הקרקעי או 0 או קרוב ל 0
כול קיבוצי העוטף היו יכולים להיות מזמן אחרי השיוך לפי 751, או 1456, אבל הם האמינו שה"אגודה" זה הכי טוב
דחו ודחו ודחו, ועכשיו כאשר 1488 הפכה ל 1524 עם הגבלות ומגבלות הם, נזכרים...לי זה נראה, תסלחו לי מגוחך, לא ברור לי על מה קיבוצים שהערך הקרקעי הוא אפס, מבכים את השינויים והחסמים ב 1524.
אי לכך, ועם כול הכבוד לראשי המועצות, לכו על 1456 אם נחסמה דרככם ב"אגודה" ובא לציון גואל
עוזי

הוספת תגובה חדשה